top of page
FAQ
What to do in an emergency
-
Έχω διαρροή νερού. Τι να κάνω μέχρι να έρθετε;Να κλείσετε το γενικό του νερού και να μας καλέσετε αμέσως!
-
Έπεσε το ρελέ και είμαι στο σκοτάδι. Τι να κάνω;Μην κάνετε απολύτως τίποτα. Σε περίπτωση πυρκαγιάς εκκενώστε το χώρο αμέσως και καλέστε την πυροσβεστική υπηρεσία. Μην χρησιμοποιείται νερό σε περίπτωση πυρκαγιάς από ηλεκτρικό σπινθήρα
TERMS AND CONDITIONS
Near you 24 hours & 7 days a week throughout Athens
PAYMENT METHODS
We accept all cards for payment by POS & cash.
APPLICATION CANCELLATION POLICY
Our motto is Fast & Immediate Service! In case the issue that arose at home for some reason is resolved, please inform the SPITI SOS partner by phone in a timely manner.
SECURE SERVICE | WE STAY SAFE
It is certain that a technician of SPITI SOS will be right next to you to offer the best possible service, always guided by the safety & health of all. That is why all the partners are obliged to wear their mask and to observe all the necessary measures & instructions, as provided by EODDY.
bottom of page